יום רביעי, 27 באוקטובר 2010

ניו יורק

כשאהיה גדולה ארצה לגור בעיר שיש בה רכבת תחתית. הריח של שמן מנועים מעורבב באוויר דחוס, קמצוץ של בושם ועשן סיגריות תמיד הרחיב את ליבי כי כשהרחתי אותו ידעתי שהגעתי למקום טוב, או שאני בדרך אליו לפחות. האינטימיות הכפויה הזו בין זרים שנאלצים לחלוק מרחב משותף, האפשרות לשקוע בתוך ספר והידיעה שיש זמן של שקט שאף אחד לא יכול לקחת כל כך קוסמת וכל כך רחוקה.

מצאנו את ניו יורק שטופת שמש וקרירה. גמענו בצעדנו מיילים על גבי מיילים והכרזנו על סיומו של יום רק כשהרגליים לא יכלו לשאת אותנו יותר. מזל שהצטיידתי מבעוד מועד בנעלי פומה חדשות בצבע ורוד בזוקה שהנעימו עלי את הדרך.

חגגנו לאביתר יום הולדת שלוש ביום שהוא כל כולו הוא. (מוזיאון הטבע – מלא מלא פוחלצים חיות ודינוזאורים, סנטרל פארק, צעצועים והמון ממתקים).

דנה חברתי המהממת (רכש די חדש מאן ארבור ובעלת בלוג על ניו יורק סיטי) וענת הניו יורקרית לשעבר (שמכירה אותי עוד מהימים בהם כתבתי שירים) ציידו אותנו בהנחיות שהפכו את הטיול שלנו ללא פחות ממושלם. מבאס שזה נגמר, אבל אני מוצאת נחמה בעובדה שעוד נחזור לפה, ועוד יותר בזו שמחר נוסעים לשיקאגו.








6 תגובות:

  1. זהו ????
    ספרי איפה הייתם ומה עשיתם !!!
    איזה כיף לך. למרות שהייתי שם לפני כמה שבועות אני מקאנה בך. מתחשק לי גם ...
    עדי

    השבמחק
  2. קצת קמצנית בתיאורים הפעם. ספרי איפה הייתם, מה עשיתם, ומה קנית, כדי שאני אוכל גם לחתוך ורידים מקנאה ולא רק לבכות.
    ענת

    השבמחק
  3. יישמנו חלק גדול מההמלצות ואת אלה שלא ניישם בביקור הבא שלנו (והקרוב בעזרת השם אמן סלה). לא עשיתי הרבה קניות בכלל מתוך התחשבות בעדי ובאביתר (שבכניסה לחנויות פנה אלי בתחינה 'אמא, בבקשה, אני לא רוצה לחפש יותר'). ענת - אל תבכי ואל תחתכי וורידים, את יודעת שיש לזה מחיר והוא די יקר (ובאותה נשימה אציין שהסתובבתי ברחובות ולא הפסקתי לשאול את עצמי 'למה היא עזבה שוב???').
    ארחיב עוד במייל בקרוב לאביתר יש פיפי והוא היה צריך להיות בגן כבר מזמן...

    השבמחק
  4. איזה כיף של תמונות!! ולגבי השיר - עוד שבועיים אני אספר לך על השהות שלנו בצ'לסי הוטל ה"מיתולוגי"...

    השבמחק
  5. אני אמתין למייל...
    איזה כיף ששמת שיר של לויד קול - אחד הזמרים האהובים עלי!

    השבמחק
  6. אני אמתין למייל...
    איזה כיף ששמת שיר של לויד קול - אחד הזמרים האהובים עלי!

    ענת

    השבמחק